فروشگاه

  • ۰
  • ۰

پروژکتور مدل OCAMO

خرید پروژکتور مدل OCAMO 

 

قیمت : 2500000 تومان

 

 

برند : Miscellaneous

 

 

خرید پستی پروژکتور مدل OCAMO 

 

 

قیمت پروژکتور مدل OCAMO 

 

 

 

 

 

برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 

 


پروژکتور مدل OCAMO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 

 

 

 

 

 

ویدئو پروژکتور Ocamo یک ویدئو پروژکتور با طراحی بسیار زیبا و قابل حمل می باشد که دارای لومنس و کیفیت تصویر بسیار بالایی است که این کیفیت 2 برابر نسبت به سایر مدل های موجود در بازار بالاتر می باشد.
ویدئو پروژکتور Ocamo دارای رزولوشن 1280*720 و لومنس 3500 می باشد که همین امر باعث شده دارای شدت نور بیشتر و کیفیت تصویر بالاتری باشد و حتی در محیط های باز و با نور کم خدمات خوبی را به کابران ویدئو پروژکتور ارائه دهد.
ویدئو پروژکتور Ocamo دارای پورت های HDMI , USB ,VGA , AV می باشد که میتوانید کنسول بازی خود , لپ تاپ و ... را از طریق کابل های مربوطه به ویدئو پروژکتور متصل نموده و در کنار خانواده و دوستان به بازی یا تماشا فیلم بپردازید.
یکی دیگر از نکات قابل توجه بهینه سازی شدن فن ویدئو پروژکتور Ocamo می باشد که باعث شده این ویدئو پروژکتور با کار کرد در بلند مدت داغ نکند و صدای فن بصورت قابل چشمگیری کاهش یافته و دیگر در هنگام استفاده باعث اذیت کاربران خود نمیشود.
همانطور که بیان شد ویدئو پروژکتور Ocamo با فن قوی خود باعث شده طول عمر لامپ تصویر تا بیش از 30 هزار ساعت افزایش یابد به همین دلیل تا چند سال احتیاجی به تعویض لامپ نداردید همچنین این ویدوئو پروژکتور دارای شدت روشنایی 3500 و کنتراست 3000:1 می باشد که همین امر باعث شده در روشنایی نیز تصویر نسبتا مطلوبی را ارائه دهد.
رزولوشن ویدئو پروژکتور 1280*720 پیکسل می باشد اما قادر به پشتیبانی رزولوشن 1920x1080 پیکسل نیز می باشد که شما میتوانید با فاصله 1.5 تا 5 متر بهترین تصویر خروجی را از این ویدئوپروژکتور دریافت کنید.

 

 

 

 

 


تصاویر بیشتر

 

 

 

 

 


پروژکتور مدل OCAMO
پروژکتور مدل OCAMO
پروژکتور مدل OCAMO

 

 

 

 

برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید پروژکتور مدل OCAMO ارزان , پروژکتور مدل OCAMO با قیمت ارزان , خرید Miscellaneous ارزان , Miscellaneous با قیمت ارزان , خرید پستی پروژکتور مدل OCAMO ,خرید اینترنتی پروژکتور مدل OCAMO, خرید پروژکتور مدل OCAMO با قیمت 2500000 ,خرید پروژکتور مدل OCAMO فقط 2500000 ,خرید Miscellaneous پروژکتور مدل OCAMO ,خرید Miscellaneous با قیمت 2500000,kharid پروژکتور مدل OCAMO, gheymat پروژکتور مدل OCAMO  

 

  • ۹۹/۰۲/۲۵
  • الیاس عبیدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی