مقدمه:ارتقای سطح دانش ،توانایی و مهارتهای ارتباطی برای پاسخ گویی به نیاز های جدید، یک رویکرد مهم در سازمانهایی است که به اصل پویایی مداوم پایبندند هر سازمانی برای ایجاد ارتباط مستحکم تر و بهتر با گروههای مخاطب ومشتریان خود تدابیری اندیشیده است.امکانات اینترنت یکی از مناسب ترین ودر عین حال ساده ترین راههای ایجاد ارتباط دو سویه بین سازمان و کلیه افراد و نهادهای ذینفع است .بهره برداری از امکانات اینترنتی همواره به دو عامل اصلی وابسته است.نخست،فناوری جدید ودیگر شیوه وکیفیت استفاده از این پدیده با اق ...
- ۹۹/۰۴/۱۹